Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τρίτη, Φεβρουαρίου 28, 2006

Περί διάθεσης κ.α.

Μπαίνει η άνοιξη και εμένα η διάθεσή μου ανεβαίνει - κατεβαίνει σκάλες και πάει απο το κακό στο χειρότερο !! Ασε που ακόμα και όταν τις ανεβαίνει τις ρημαδοσκάλες δεν κάνει και καμιά θεαματική άνοδο, δυο τρία σκαλάκια ανεβαίνει ενώ όταν είναι να κατέβει πέντε πέντε τα κατεβαίνει..

Πρέπει να ερωτευτώ.. Έτσι νομίζω. Αγαπάω αλλα δεν είμαι ερωτευμένη. Είναι αυτή η γλυκιά αγαποσυνήθεια που έρχεται με τα χρόνια. Αλλα και ο έρωτας ; Αυτός έφυγε.. πόσο ανεπιστρεπτί δεν ξέρω..

2 Comments:

At 4:46 μ.μ., Blogger Λύσιππος said...

Κι όμως, η αγαποσυνήθεια ξαναγίνεται έρωτας. Αρκεί να αλλάξεις τις συνήθειες. Αν το θέλουν κι οι δύο, όλα γίνονται.

 
At 10:26 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλησπέρα Λύσιππε, ναι ξαναγίνεται με λίγη περισσότερη προσπάθεια. Και πολλές αλλαγές.. Θα το δοκιμάσω και όταν θα έχω αποτελέσματα θα το καταλάβεις απο τα post μου μάλλον. Να έχεις ένα πολύ καλό βράδυ !

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home