Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Πέμπτη, Μαρτίου 02, 2006






Σήμερα ξημέρωσε μια μέρα όνειρο.. Όλο ήλιο.
Δεν με πειράζει που είμαι στη δουλειά. Ονειρεύομαι όπου και να είμαι.
Έβαλα ένα βάζο με λουλούδια επάνω στο γραφείο μου. Επειδή είναι γεμάτο με χαρτούρα το μόνο μέρος που μπορούσα να το βάλω είναι πίσω απο την οθόνη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βλέπω στο επάνω μέρος της οθόνης τα λουλούδια. Και αυτό μου φτιάχνει ακόμη περισσότερο την διάθεση.. :)

Τίποτα άλλο δεν έχει σημασία, ούτε η δουλειά που είναι αρκετή, ούτε η προϊσταμένη που "δαγκώνει", ούτε η συνάδελφος που έχει μπλέξει στις εξωτερικές δουλειές και με έχει τρελλάνει στα τηλέφωνα..

Απλά χαμογελάω..


Πολλές πολύχρωμες καλημέρες σε όλους !

2 Comments:

At 1:08 μ.μ., Blogger Xνούδι said...

α, καλημέρα. Είπαμε. Οι πατουσίτσες είναι ροζ. Απαλές και μωρουδίστικές. Χαίρομαι ιδαιτέρως που μπήκαν χρώματα εδώ από την πρώτη φορά που ήρθα.

Με γειά!!!!!!! Και καλημέρες ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πολύχρωμες. :-)))))))

(ωραίο σκηνικό το βάζο πίσω από τον υπολογιστή. Εμένα είναι ένα μεγάλο παράθυρο, που βλέπει στην θάλασσα). Αντε να δουλέψεις κάτω από τέτοιες συνθήκες.

 
At 1:22 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλημέρα χνουδάκι,
Καλωσόρισες και Ευχαριστώ πολύ πολύ !!!

να πω ότι δεν σε ζηλεύω που βλέπεις θάλασσα ;

Καλή δουλειά να έχεις !

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home