Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2006

Viva la vida..



Ναι Ζήτω η ζωή !

Ζήτω που κάθε βράδυ που πέφτω στο κρεββάτι μου μπορώ να σκέφτομαι πως αύριο θα ξημερώσει μια άλλη μέρα, που κάθε μέρα που περνάει κολλάει ένα post it στην ψυχούλα μου με τα do και dont's για τις επόμενες μέρες που θα έρθουν. Ζήτω που δεν είμαι άρρωστη, που μπορώ να περπατάω, να ανασαίνω, να τρώω, να πίνω, να γελάω, να κλαίω, να περνάω καλά ή και να περνάω χάλια.
Ζήτω γιατί είμαι εδώ, γιατί μυρίζω τον αέρα που έχει αρχίζει και μυρίζει άνοιξη, γιατί σκέφτομαι να ξαναπάω γυμναστήριο, γιατί γυρίζω σπίτι μου σκοτωμένη απο την κούραση και έχω ένα χάδι και μια γλυκιά κουβέντα να με ξεκουράζουν, ζήτω γιατί και αυτά να μη είχα θα είχα εμένα.
Ζήτω γιατί η ζωή είναι ωραία όπως και να το κάνουμε. Με δυσκολίες, με ευκολίες, με χαρές και με λύπες, με χαμόγελο και με δάκρυ.
Ζήτω για τα στραβά και τα ανάποδά της και για τις ομορφιές της, ζήτω για τους φίλους και για τους εχθρούς μας.
Ζήτω για την ποικιλία της. Αν δεν είχε τα πάνω κάτω, αν δεν είχε χιλιάδες χρώματα δίπλα στο μαύρο πως θα ήταν ;
Ζήτω γιατί έχει ένα ήλιο έξω τώρα που με στέλνει αδιάβαστη αλλά παρόλα αυτά εγώ κάθομαι και γράφω ένα post για μένα, για σας. Ζήτω γιατί κάποια στιγμή που αναποδογύρισαν όλα στην ζωή μου είχα το κουράγιο να πατήσω το flip και να τα ξαναφέρω στην κανονική τους ρότα. Ζήτω για τους ουρανούς και τις θάλασσες, για τα βουνά, για τα λουλούδια.
Ζήτω για την ζωή του καθενός όπως και για την δική μου. Εγώ την χρωματίζω κάθε μέρα. Και φροντίζω πια το γκρί να είναι ελάχιστο, γιατί δεν μου αξίζει και δεν το θέλω.
θέλω χρώματα, ανάσες, μυρωδιές, σκέψεις, χαμόγελα, ήλιο φωτεινό και τα έχω ακόμη και τις πιο σκοτεινές μέρες..
Ξανα ζήτω λοιπόν, σε όλους και πιο πολύ στην ίδια την ζωή !!!
Καλή σας ημέρα

6 Comments:

At 12:01 μ.μ., Blogger Xνούδι said...

Ζήτω!!! Ζήτω!!!!

Καλημέρα με όσα χρώματα θες εσύ. Όλα μαζί.Ανακατεμένα.

:-))))

 
At 12:21 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλή σου μέρα χνουδάκι,
Ροζ, φούξια, γαλάζια, πορτοκαλί, κόκκινη, φωτεινή, γελαστή και πανέμορφη...

 
At 2:11 π.μ., Blogger nyctolouloudo said...

ακόμα και το μαύρο της νύχτας κάνει τη ζωή μας ομορφότερη...!


καλημέρα σου!

 
At 12:55 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλή σου μέρα και εσένα. Να είσαι καλά.

 
At 7:49 π.μ., Blogger Epicuros said...

Μπράβο που κατάφερες να τα δεις έτσι μετυά από το αναποδογύρισμα. Είναι ωραία η ζωή η άτιμη. Μόνο που μας παιδεύει. Το γιατί δεν τοκατάλαβα ποτέ. Ο Γιάννης Καλαμίτσξ κάποτε είπε: "Βρε μπας και ζούμε στην κόλαση ενός άλλου κόσμου;".
'Ομορφες οι φωτογραφίες σου. 'Εκανα την αρχή εγώ;

 
At 10:19 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Καλή σου μέρα επίκουρε, ναι είναι ωραία η άτιμη... πολύ καλό αυτό που είπε ο Καλαμίτσης. Μάλλον ζούμε στην κόλαση ενός άλλου κόσμου. Εσύ την έκανες την αρχή πράγματι. Σ'ευχαριστώ πολύ..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home