Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Κυριακή, Μαρτίου 05, 2006

The best is yet to come..

Τhe best is yet to come.. έτσι δεν λένε ?

Αντέχω πάντως. Εντυπωσιακά πολύ. Γερή κράση..Γυρνάω το κεφάλι από την άλλη, κλείνω τα μάτια και δεν είμαι εδώ για κανέναν, ούτε για μένα δεν είμαι εδώ.. Και τότε μυρίζει ο αέρας όμορφα και τα βράδια έχουν μια γλύκα που όμοια δεν υπάρχει στον κόσμο. Τότε η αγκαλιά σου μυρίζει δυόσμο και κλείνει μέσα της όλες τις ομορφιές του κόσμου… Τότε είναι όμορφα. Γεμίζει ο ουρανός το βράδυ αστέρια φωτεινά και βγαίνει ένα φεγγάρι άλλο πράγμα.. Λες και είναι δίπλα, λες και γελάει που μας βλέπει.. και φωτίζει ακόμη περισσότερο. Τόσα χρόνια τώρα..

Γιατί καμιά φορά η ψυχή μιλάει, μιλάει δυνατά και καθαρά. Και εμείς οφείλουμε να την ακούμε. Να της δίνουμε την πρέπουσα προσοχή. Όχι από φόβο μην μας εγκαταλείψει μα έτσι, για να ξέρουμε. Καμια φορά από απλή περιέργεια, καμιά φορά από ανάγκη. Εγώ την μοναξιά μου την βιώνω. Την ζω μέσα σε κόσμο. Την έχω ανάγκη. Μόνο με την ησυχία ακούω την ψυχή μου.. Μόνο τότε ακούω τι θέλει να μου πει η ψυχή μου και καμιά φορά της απαντώ.. όχι πάντα μα καμιά φορά.. Δεν συμφωνώ πάντα μ’αυτά που λέει μα κι εκείνη δεν συμφωνεί πάντα μ’αυτά που κάνω.. Την καημένη την έχω γεμίσει σημαδάκια.. άθελά μου μα το’κανα.. Καμιά φορά το να είσαι ονειροπόλος αποδεικνύεται μεγάλη ζημιά. Γιατί ? Γιατί εκεί που πιστεύεις σε κάτι, εκεί που προσδοκάς το ρόζ, σου πετάνε ένα γκρί και σου λένε βολέψου !! Και άντε τώρα εσύ να αρχίσεις να το βάφεις ροζ το γκρί.. Αν είσαι βολικός καλά ! Αγοράζεις πινέλα, κουτιά άσπρο και κόκκινο και ξεκινάς.. Πρώτα βάφεις μόνο άσπρο, για να φύγει το σκούρο γκρί. Αφού όλα είναι άσπρα κάνεις την μίξη του κόκκινου και του άσπρου στο κουτί και φτιάχνεις το ροζ που θέλεις και μετά βάφεις εκείνο το άσπρο ροζ.. Αν δεν είσαι βολικός ? Αστο καλύτερα.. Μένεις με το γκρί. Με τον καιρό το γκρί μπαίνει στην ψυχή σου. Σε βάφει ολόκληρο. Και γίνεσαι ένας γκρίζος άνθρωπος..Γκρίζος άνθρωπος σε μια γκρίζα πόλη με γκρίζα ζωή..Αντε το πολύ πολύ να γίνεις λίγο ολιγώτερο γκρίζος μα πάλι γκρί δεν είσαι ? Γι’αυτό οι βολικοί άνθρωποι είναι πάντα πιο κερδισμένοι..Το να κάνεις το γκρί ροζ θέλει δουλειά μα δεν είναι αδύνατον…



4 Comments:

At 9:21 π.μ., Blogger Epicuros said...

'Ομορφο το ροζ. Και το γκρι είναι αλλά όχι μόνο του. Σε συνδυασμό με ρόζ, κόκκινο, μπλέ, πράσινο. κίτρινο, κι'άλλα χρώματα χωρίς όνομα! Γράφεις όμορφα.

 
At 9:50 π.μ., Blogger Xνούδι said...

Yπέροχο πατουσίτσα μου. Υπέροχο. Ολα τα χρώματα όμορφα, μόνα τους ή με άλλα. Αρκεί να μπορείς να τα δεις.

Καλημέρες πολλές σε μια βδομάδα με 4 εργάσιμες :-))))))

 
At 10:10 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Καλημέρα ! Επίκουρε σ'ευχαριστώ πολύ. Χνουδάκι μου να'σαι καλά..
Καλή εβδομάδα :)))

 
At 1:36 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Το παίρνω προσωπικά το ποστ.... :)))

Η ουσία είναι να "γίνεσαι" και να μη μένεις....

Μεγάλο πράγμα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home