Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007

Τρίτη και 13

Τρίτη και 13, γρουσουζιά, μπλα μπλα μπλα....
Το αφεντικό μου ειναι προληπτικό στο μέγιστο βαθμό. Οπότε όπως καταλαβαίνετε σήμερα δεν ειναι ακριβώς her lucky day !
Μας έχει δε ........ (οι τελίτσες μπαίνουν γιατί ειμαι ηθικό άτομο) (λέμε τωρα !) απο το πρωί. Αποφάσισε να έρθει και στο γραφείο παρόλο που αυτη τη μέρα δεν κινείται ουτε μεσα στο σπίτι της. Η λογική της : όλα ειναι στραβά και αν δεν είναι θα στραβώσουν, κι αν δεν στραβώσουν τωρα θα στραβώσουν αργότερα..
Δεν παίζεται λέμε. Εν τω μεταξύ, μπήκε ιος στο pc, χάλασε το φωτοτυπικό, χάλασε ο εκτυπωτής (έπιασε χαρτί και ΔΕΝ βγαίνειιιιιιιι), έπεσε το ρεύμα δυο φορές και όλα αυτά απο την ώρα που ήρθε.
Μήπως τελικα το αφεντικό μου ειναι η Τρίτη και 13 ??

Αντε καλό κουράγιο, που θα πάει θα τελειώσει η μερα δεν θα τελειωσει ???

2 Comments:

At 4:09 μ.μ., Blogger ..αγγελόσκονη.. said...

εμένα η σημερινή μου φαίνεται πιο γρουσούζικη από την χθεσινή :) φιλάκια!!

 
At 5:59 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Ίσως έχεις δίκιο γλυκιά μου αγγελόσκονη...
Σε φιλώ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home