Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Αγαπημένα και χαρισμένα..

Σήμερα ξέφυγα λίγο απο τον ίσκιο μου, φτερούγισα ελεύθερα στα τοπία της ψυχής μου..
Δεν φταίει η καθημερινότητα.. η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα...

Δε χρωστάω τίποτα σε κανέναν ! έχω πληρώσει τις επιλογες μου έως δεκάρας,
δεν μ'ενδιαφέρει αν κέρδισα ή αν έχασα..
Εγώ για το παιχνίδι ήμουν εδώ..

Χρειάστηκαν τόσα χρόνια για να περπατήσω στην βροχή.. για να καταλάβω επιτέλους πως πίσω απο τα μαύρα σύννεφα κρύβεται ένας ήλιος λαμπερός..

και απο φίλη μου αγαπημένη.. (μου επιτρέπεις έτσι ??, στο είπα ταυτίστηκα..)(και την επέμβαση μου την επιτρέπεις έτσι.. φιλενάδα μου ??)

"Υπήρξε όμως και κάτι άλλο πιο σημαντικό για μένα. Θυμήθηκα πως είμαι γυναίκα μετά από πολύ καιρό. Για τους δικούς μου λόγους, αυτό στο χρέωσα.

"Και δεν μπορούσα να προσπαθώ να διεκδικώ το Όσκαρ τώρα στα γεράματα.

"Άρπαζα όλες τις στιγμές, γιατί πίστευα πως παρά το γεγονός πως εσύ κι εγώ ήμασταν μια κινούμενη παρεξήγηση, το σύμπαν είχε κέφια και σκουντουφλούσαμε ο ένας στον άλλον επάνω.

"Είχα την υποψία πως ψιθύριζε "Έχει άλλη μία στιγμή εδώ, γράφει το όνομά σου" κι αλήθεια, ποιος θα τολμούσε να μην αγκαλιάσει ένα δώρο;

"Δεν βάζω ημερομηνία λήξης στους ανθρώπους. Ούτε στην επικοινωνία.

"Γνώρισα μέσα από γραμμές και λέξεις έναν άνθρωπο και για δικούς μου λόγους πάλι, τον εκτίμησα, τον σεβάστηκα, χάρηκα την κάθε μου στιγμή μαζί του"

Τα βαλμένα σε εισαγωγικά δανεισμένα απο την φίλη μου την Νατ (ηλίθια ρομαντική) (ηλίθια δεν ειναι.. είναι όμως απολύτως ρομαντική).. Νατ Σ'ευχαριστω.. ξέρεις εσυ γιατί..

6 Comments:

At 10:13 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Τιμή μου καλή μου φιλενάδα...
Είναι από τις στιγμές που πραγματικά αγαπώ να γνωρίζω τους ανθρώπους που περπατούν παράλληλα με μένα...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά, ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου.

 
At 10:35 π.μ., Blogger Ιφιγενεια said...

Πατουσίτσα μου...
Αυτόν τον ήλιο τον λαμπερό...
Αυτόν να κρατάς μέσα σου... Πάντα:)

Γλυκιές Καλημέρες :)

 
At 2:21 μ.μ., Blogger An-Lu said...

;-) μη σκας!

 
At 10:31 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Nat Nat ευχαριστω για όλα... σμουάτς

ifigeneia να είσαι καλά γλυκιά μου. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ και σε φιλώ..

an lu γοργονάκι μου καλό πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω. :))) Σ'ευχαριστώ και σένα πολύ καλή μου

 
At 9:39 μ.μ., Blogger Agobooks said...

Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
Φιλικά Ν.Ago

 
At 1:08 π.μ., Blogger Ναταλία said...

Στους φίλους δεν λέμε ποτέ ευχαριστώ....

Λέμε "Σ'αγαπάω πολύ!"...

Να σε προσέχεις....τ'ακούς;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home