Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Παρασκευή, Μαΐου 12, 2006

Η πατουσίτσα

Υπάρχουν ώρες να, σαν τώρα, που στεναχωριέμαι και πιέζομαι.
Υπάρχουν ώρες που ουρλιάζω και δεν μ'ακούει κανείς.
Φίλους ? Έχω φίλους. όσους πρέπει, όσους επέλεξα, ούτε πολλοί είναι ούτε λίγοι. Αληθινούς φίλους. Με διάθεση ν'ακούσουν και να βοηθήσουν. Εγώ δεν θέλω... Δεν θέλω να λέω και να ξαναλέω αυτά που λέω στον εαυτό μου κάθε λίγο και λιγάκι. Κανείς φίλος μου δεν θα κατακρίνει αυτά που θα του πω. Εγώ δεν θέλω...
Και βάζω μια μάσκα και περνάνε οι ώρες, οι μέρες, οι μήνες, τα χρόνια.
Και γελάω μα κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πόσο το πληρώνω αυτό.
Ακριβά στοιχίζει.. πολύ ακριβα.
Και αυτός δεν μπορεί να καταλάβει. Καταλαβαίνετε εσείς όμως. Γι'αυτό γράφω. Γι'αυτό είμαι εδώ.
Καληνύχτα και καλό σαββατοκύριακο

13 Comments:

At 12:03 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

πατουσίτσα μου δε θέλω θλίψη! η άνοιξη είναι εδώ και ο ήλιος ήδη σου χαμογελάει από τις γρίλιες. άνοιξε του να μπεί στην καρδούλα σου!

 
At 12:37 μ.μ., Blogger NetKerveros said...

Ουτς ... Πόνεσε ... βάζω και εγώ μασκα τώρα τελευταία και ελπίζω ...

 
At 4:32 μ.μ., Blogger nimbus said...

...για αυτό εμείς σε διαβάζουμε...
...να είσαι σίγουρη, ότι σύντομα, θα βρεθεί...κι η σιωπή, θα αλλάξει γεύση...η αυγή, θα αποκτήσει το χρώμα της ψυχής...και το χαμόγελο, θα αντικαταστήσει την όποια μάσκα φοράς...

καλό σαββατοκύριακο και σε εσένα καλή μου..

 
At 5:43 μ.μ., Blogger maika said...

Όλοι φοράμε μια μάσκα πολλές ή μερικές φορές.... ε και???
Δικιά μας είναι κι αυτή! Είμαστε και έτσι , είμαστε και αλλιώς!
Θέλεις να είσαι ευχάριστη στους άλλους ..τσουπ... τη φοράς τη μάσκα,θέλεις να είσαι ειλικρινής με σένα ... τσουπ.. τη βγάζεις!!

Είναι κουραστικό αλλά είναι δικό μας!!!

φιλικά

 
At 10:32 μ.μ., Blogger . said...

εγώ πάλι νομίζω ότι ενα "κουκου τζα!" είανι στην αρχή επίπονο αλλά μετά είσαι μια χαρά... κι όποιος αντέξει

 
At 11:21 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Όταν δεν θάχεις άλλες δικαιολογίες, τότε θα τη βγάλεις κι εσύ...

Έτσι συμβαίνει πάντα...
Μα θα πρέπει να σπάσει πρώτα εκείνη η λεπτή κόκκινη κλωστή....

 
At 11:02 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Sourfou σωστά ! πολύ κακό.. Καλημέρα

lamprouko μου καλέ άνοιξα ! σήμερα είμαι πολύ καλύτερα. Μάκια

kervere ακολούθησε την συμβουλή του λαμπρούκου κι εσύ. Κάνει καλό

nimbus ευχαριστώ πολύ καλή μου. μάλλον το χαμόγελο έχει αρχίσει να έρχεται.

maika κάποιες φορές είναι αφόρητα κουραστικό αλλά είναι δικό μου έχεις δίκιο. Σ'ευχαριστώ !

marilina το έκανα το κουκου τζα !

natalia φιλενάδα έσπασε.... Μάκια.

Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα, και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά...

 
At 2:00 π.μ., Blogger ηω-λιθικός said...

θα σου δώσω ένα παραμυθάκι για να αλλάξεις διάθεση....

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας βασιλιάς που είχε ένα όμορφο διαμάντι. Το όμορφο αυτό διαμάντι παρουσίαζε, όμως, μια μικρή ατέλεια: μια γρατσουνιά στο κέντρο του.
Ο βασιλιάς κάλεσε διάφορους κόπτες πολύτιμων λίθων, διάσημους κοσμηματοτεχνίτες και τους ζήτησε να απαλλάξουν το πετράδι από τη γρατσουνιά. Μάταια όμως προσπάθησαν όλοι τους…
Ώσπου, μια μέρα, εμφανίστηκε ένας νέος άντρας που ανακοίνωσε ότι μπορούσε να κάνει το διαμάντι ακόμα πιο όμορφο από ό,τι ήταν και όλοι γέλασαν μαζί του. Όταν επέστρεψε, όμως, και παρουσίασε την πέτρα στο βασιλιά, πράγματι ήταν πιο όμορφη από ό,τι ήταν πριν. Στο κέντρο της είχε χαράξει ένα πανέμορφο τριαντάφυλλο που το κοτσάνι του ήταν η παλιά γρατσουνιά

 
At 2:02 π.μ., Blogger ηω-λιθικός said...

Eλπίζω να κολάει κάπου ....

 
At 10:16 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Κόλλησε...
στην ψυχή μου... Σ'ευχαριστώ iolithike φίλε μου. Καλημέρα.

 
At 3:52 μ.μ., Blogger Clowd said...

Πατουσίτσα μου, ως νέο μέλος εδώ, είπα διατακτικά κι εγώ να σου γράψω κάτι.
Το καταλαβαίνω το θέατρο με τη μάσκα....απόλυτα...
Εύχομαι να μείνει εκεί και να μην φτάσεςι στο σημείο να μην τη φοράς καν, ούτε κι εκεί που θα πρέπει ακόμα και να δείχνεις το πραγματικό λυπημένο σου πρόσωπο σε όλους.
Θα πονάνε οι δικοί σου άνθρωποι κι εσένα δε θα σε νοιάζει...
Εύχομαι να μην φτάσεςι ως εκεί...
Καλημέρα και καλή Εβδομάδα!

 
At 10:51 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλώς όρισες clowd.

όχι δεν έφτασα ως εκεί τουλάχιστον ακόμη..
Καλημέρα, Καλή εβδομάδα και να προσέχεις..

 
At 3:56 π.μ., Blogger ηω-λιθικός said...

Oλοι για αυτό είμαστε εδώ πατουσίτσα....Νομίζω ότι αυτό λέει πολλά...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home