Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Σάββατο, Μαΐου 06, 2006

Για το chananaki...




Σανανάκι μου καλό.... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ.!Υγεία χαρά και κάθε καλό να σε συντροφεύουν στην ζωή σου. Κάθε μέρα της να είναι γιορτή για σένα.

Σε σκεφτόμαστε, σ'αγαπάμε και είμαστε δίπλα σου όλοι εμείς που δεν θέλουμε να σε ξαναδούμε στενοχωρημένο ποτέ πιά...Γι'αυτό θα το ξαναπώ.. ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ.

Υ.Γ. και επειδή κείμενο χωρίς υποκοριστικούλια δεν γίνεται.. > σανανουλινάκι μου χρόνια πολλά γλυκουλάκι μου.. Μάτς.

7 Comments:

At 8:49 π.μ., Blogger paragrafos said...

Πατούσιτσα μου, γλυκιά μου και καλούλα Πατουσίτσα,
κι από μένα ευχες,
γιατί ό,τι αγαπάς εσύ είναι όμορφο,
άπειρες, αληθινές ευχές
για μια ζωή που θα είναι ατελείωτη γιορτή,
για μιας χαρά δίχως διαλείμματα και γεμάτη χαμόγελα, αγάπη, στοργή, κατανόηση και καλοκαίρια, πολλά καλοκαίρια όλο θάλασσα και ήλιο, νησάκια και έρωτα ζωής.

Με απέραντη αγάπη
και ευγνωμοσύνη για τη συμπαράσταση

η φίλη Σου

Παράγραφος

 
At 8:50 π.μ., Blogger paragrafos said...

Και μια ερώτηση: αυτήν την πανέμορφη φωτογραφία, πού τη βρήκες Πατουσίτσα μου; Εσύ την έβγαλες; Πώς; Με κινήτο;

ΜΕ αγάπη

Παράγραφος

 
At 8:31 μ.μ., Blogger paragrafos said...

Πέρασα κι εγώ από το chananaki και άφησα ένα τραγουδάκι

φιλιάκια ξανά

Με αγάπη

Παράγραφος

 
At 10:55 π.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Μάλιστα, μάλιστα, εμείς ούτε μουστοκούλουρο, κι ο παλιοσανανάς ολόκληρη πουτίγκα, κατάλαβες?

 
At 1:47 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλή μου παραγραφούλα να'σαι καλά γλυκιά μου. Την φωτογραφία την βρήκα στο internet θέλεις να στην στείλω με e - mail ? Σε φιλώ πολύ.

Chananaki μου μου φτάνει που χαμογελάς και το χαμόγελό σου είναι σαν να το βλέπω μπροστά μου. Να'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένος.

Λαμπρούκο μου τι θέλεις καλέ μου να σου στείλω ? ΟΤΙ ΟΤΙ θές.

 
At 2:36 μ.μ., Blogger NetKerveros said...

Περίσσεψε καμιά πουτίγκα και για μένα; Έχω μια υπογλυκαιμία ...

 
At 2:36 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

κερβερούλη τι γεύση ??

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home