Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Παρασκευή, Απριλίου 28, 2006

Τον τελευταίο καιρό


Τον τελευταίο καιρό παρατήρησα ότι έχω αποκτήσει επιλεκτική μνήμη. Ό,τι απο τα παλιά πονάει, πληγώνει, δεν μ'αρέσει, με κάνει να ντρέπομαι έχει διαγραφεί. Άμυνα ? Δεν ξέρω.. Απο τη μια χάνονται αναμνήσεις. Καλές ή κακές δεν έχει σημασία. Πολύτιμες. Στιγμές που πέρασαν και δεν ξανάρχονται.. Απο την άλλη όμως ?
Η βροχή δεν βοηθάει..
Καλημέρες βροχερές, γκρίζες όπως ο καιρός αλλα απο μια πατουσίτσα ρόζ.

6 Comments:

At 2:25 μ.μ., Blogger An-Lu said...

Γκρι με ροζ....συναισθηματικός συνδυασμός!

 
At 4:46 μ.μ., Blogger Marialena said...

Καλησπέρα πατουσίτσα μου! Δεν σε έχω ξεχάσει, αλλά τις τελευταίες μέρες δεν είχα πολύ διάθεση να ζουζουνίσω. Μην κρύβεις αυτά που σε ενοχλούν θα σου λεγα, καλύτερα να τα ξεκουκουλώσεις για να δεις τι πραγματικά είναι αυτά τα τόσο ενοχλητικά τερατάκια που γρατζουνάνε τη ψυχή σου. Δες τα και τουλάχιστον κατάλαβε τι στο καλό είναι! Μετά έχει ο Θεός...

Σε φιλώ με εξίσου γκρίζες καλησπέρες και ένα τρυφερό χάδι στη πονεμένη σου ψυχούλα! Μ.

 
At 6:00 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Καλησπέρα An Lu, συναισθηματικός και όχι μόνο. Φιλια.

Μαριαλενάκι γλυκιά μου σε φιλώ πολύ κι εγώ και ανταποδίδω το χάδι.

 
At 7:06 μ.μ., Blogger NetKerveros said...

Δεν θυμάμαι τίποτα από το σχολείο. Το έχω διαγράψει για τα καλά. Τόσο χάλια πέρναγα!!!

 
At 8:48 π.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Προτείνω να τους ρίχνεις μια πατουσομούντζα και να προχωράς (με τις πατουσίτσες σου πάντα) μπροστά!

 
At 10:37 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Μέσα από όλα τα κακά, υπάρχουν και τα καλά.
Ό,τι κουβαλάς στο τσαντάκι σου έγιναν από μύρια κακά που έζησες και ανάλογα καλά.

Αυτό που γνώρισα, είναι εσύ....
Και πολύ χαίρομαι.....;ο)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home