Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

Παραλήπτης άγνωστος..


Είχα απλώσει γύρω σου μια αόρατη ασπίδα να μην σε φτάνει κανένα κακό. Σε είχα περιβάλει με την αγάπη μου και σε προστάτευα απο όλα και όλους.. Βέβαια αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχω εγώ ασπίδα και ενός κακού μύρια έπονται οπότε ...
Η ασπίδα σου ξεθώριασε με τα χρόνια. Η δική μου ασπίδα. Αυτή που σου είχα χαρίσει τότε θυμάσαι ?
Τώρα δεν έχω άλλη να σου δώσω.. Τώρα ίσως θα πρέπει να μου δώσεις εσύ γιατί κουράστηκα τόσα χρόνια χωρίς αυτήν.
Τι λες θα μπορέσεις ?

5 Comments:

At 5:05 μ.μ., Blogger Xνούδι said...

θα έρθεις;;;;;
Θα είμαστε εκεί. Πολλοί από αυτούς που δεν σε διαβάζουν απλά.

Σε φιλώ. Και σε αγκαλιάζω

(Τι στο καλό έχει γίνει και όλοι είμαστε χάλια αυτές τις μέρες εδώ μέσα;;;)

 
At 5:34 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Χνουδένια μου το βλέπω απο δύσκολο εως αδύνατο.. Θα προσπαθήσω πάντως.
Σε φιλώ και σ'αγκαλιάζω κι εγώ.

Δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά η κατάσταση πάει απο το κακό στο χειρότερο !

 
At 1:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Η ταν η επι τας!!!

 
At 11:08 π.μ., Blogger Ναταλία said...

Κανένας...μα κανένας δεν θα χαρίσει πίσω μια ασπίδα....
Σπάνιοι αυτοί που θωρακίζουν όσους αγαπούν αφήνοντας τον εαυτό τους ακάλυπτο.
Είναι μια επιλογή που την πληρώνεις.

Δώσε το αντίτιμο, και προχώρα παρακάτω.
Συνέχισε το ίδιο ή άλλαξε στάση.

Ό,τι κι αν είναι, θα είναι δική σου επιλογή.

Φιλάκια στα μουτλάκια....

 
At 11:15 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Φιλενάδα, αλλάζω στάση. Τα έχω πάρει στο κρανίο μιλάμε !! Δεν θέλω να είμαι σπάνια. Θέλω να είμαι καλά..
Φιλάκια και απο εμένα καλή μου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home