Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

Όνειρα μετάξι...

Γιατί τα μάτια σου εγώ έχω φιλήσει, στην αγκαλιά σου η καρδιά μου έχει σβήσει, οι δυό μας φύγαμε σε όνειρα μετάξι, μαζί σου αγάπη μου εγώ έχω πετάξει..

Μ'αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι...

Μου θυμίζει νύχτες καλοκαιρινές, φεγγάρια ολόγιομα, αγκαλιές και χάδια στα μαλλιά. Σαββατοκύριακα, εκδρομές και καλοκαιρινές διακοπές.
Θέλω να ξύπνήσω μια μέρα και να μην είμαι εγω.. Να έχω φύγει κάπου μακρυά.. Να είμαι όπως θέλω, όταν θέλω, αν θέλω..Να έχω την μέρα συντροφιά και το βράδυ να έρχεται η νύχτα να με σκεπάζει.. Να περπατάω ώρες ατέλειωτες σε όμορφα μέρη και να βλέπω ηλιοβασιλέματα. Να ζήσω όπως θέλω χωρίς να έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν.. Να γελάω και να κλαίω όταν θέλω.. να μιλάω όταν μπορώ.
Να ακούω μουσική σε ένα όμορφο μέρος μόνη μου και να δακρύζω απο χαρά ή απο λύπη.. Να μην φοβάμαι θέλω..
Να ζήσω θέλω.. την ζωή που δεν έζησα. Την ζωή που μου χρωστάω. Να με βρώ γιατί με έχασα στους ατελείωτους διαδρόμους των ψυχών, των άλλων ψυχών. Η δική μου, η μπερδεμένη κουβάρι ψυχή να πάψει να περιφέρεται. Να είμαι ευτυχισμένη με απλά καθημερινά πράγματα..
Η πιο όμορφη ώρα της ημέρας είναι το απόγευμα.. Θέλω να το ζω κάθε μέρα και διαφορετικά. Να μην νιώθω ότι λείπω, ότι μου λείπω.
Θέλω να ξυπνήσω μια μέρα και να μην είμαι εγώ μήπως και προλάβω να ζήσω. Να ζήσω ! Να πάψω να περιφέρομαι ξένη ψυχή σε ξένο σώμα..
Θέλω να ξυπνήσω μια μέρα και να μην είμαι εγώ. Να είμαι μια άλλη, κάπου αλλού, κάπως αλλιώς. όχι δεν είμαι αχάριστη.. Η ζωή είναι αχάριστη μαζί μου...
Την φωτογραφία αυτή μου την έστειλε μια φίλη μου αγαπημένη. Χνουδένια Σ'ευχαριστώ που με σκέφτηκες.. σ'ευχαριστώ απο καρδιάς..

5 Comments:

At 9:23 μ.μ., Blogger lemon said...

αχ,αχ,αχ,αχ βελουδένιες πατουσίτσες....
Σου εύχομαι απο την καρδιά μου, να αποκτήσεις ενα μικρούλι με τέτοιες πατουσίτσες...

Και (ο κύριος Σεφέρης νομίζω οτι το λέει, κάπως έτσι) Αυτή η ζωή μας δώθηκε, ας την Ζήσουμε.

 
At 9:43 π.μ., Blogger Xνούδι said...

εγώ πάλι σου εύχομαι να ξυπνήσεις μια μέρα και να είσαι ΕΣΥ.

Σε φιλώ με καλημέρες που το παλεύουν να είναι ηλιόλουστες.


:-))))

 
At 11:11 π.μ., Blogger Marialena said...

Καλημέρα ευαίσθητη και ονειροπόλα πατουσίτσα! Το απόγευμα είναι και για μένα η αγαπημένη μου ώρα, όταν ο ορίζοντας βάφεται πολύχρωμα με τα χρώματα της δύσης, η πλάση γύρω είναι μια μαγεία. Εσύ να είσαι και ξέρεις γιατί? Γιατί έχεις τόσα καλά μέσα σου είναι κρίμα να μην τα χαίρεσαι όσο περισσότερο μπορείς, πνεύμα σώμα και ψυχή! Εσύ!

 
At 1:20 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Προφανώς στη φωτό είσαι εσύ ε πατουσίτσα!

 
At 4:18 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Λεμονίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ..

Χνουδένια, ελπίζω. και εγώ σε φιλώ.

Μαριαλενάκι μου είσαι πολύ γλυκιά.

Λαμπρούκο μου ναι μάλλον εγώ είμαι..


Σας φιλώ όλους και σας εύχομαι ένα καλό απόγευμα. Να είστε καλά και.. ευχαριστώ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home