Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Παρασκευή, Μαρτίου 24, 2006


Επειδή όπως προείπα (αναλυτικότητα πρέπει να ομολογήσω !!) έχω γενέθλια (την Κυριακή) η γουρούνα..












Σκέφτηκα να σας κεράσω ένα κάτιτις κι εγώ..











Έτσι, για να σας ευχαριστήσω που μοιράζεστε τις πιο κρυφές μου σκέψεις και που μ'αφήνετε να μπορώ και εγώ να διαβάζω τις δικές σας..
Για να σας πω πως γνώρισα σπουδαίους φίλους εδώ μέσα. Ταξίδεψα με φεγγαρόπλοια σε μέρη μαγικά και ονειρεμένα, γέλασα με την ψυχή μου, συγκινήθηκα, έκλαψα, ανησύχησα, συμπαραστάθηκα με τον δικό μου τρόπο και μου συμπαραστάθηκαν.
Να είστε όλοι καλά... και ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ! και αν όχι πολλά τουλάχιστον ΚΑΛΑ.

16 Comments:

At 4:59 μ.μ., Blogger Marialena said...

Κυριακή κοντή γιορτή που λένε! Έ-ε-έφτασε λοιπόν η μέρα ε? Είναι και αργία ποιός στη χάρη σου! Από μένα να ευχηθώ αυτή η χρονία των 35 Μαρτίων σου, να είναι γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις, χαμόγελο, υγεία για όλους στην οικογένεια, λιγότερο τρέξιμο για τα άσχετα της καθημερινότητας και περισσότερο γέμισμα των μπαταριών σου με όλα όσα σου αρέσει να κάνεις! Ως Κριαρίνα βέβαια, μην ζητάς να χαμηλώσεις τους ρυθμούς σου γιατί αυτό το σπιντάρισμα είναι που μας χαρακτηρίζει, αλλιώς βαριόμαστε!

Αγάπη, πολλή αγάπη στην καρδούλα σου από σένα και για σένα. Τι άλλο?
Χρόνια σου καλά και γεμάτα, Μ.

 
At 5:21 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Mαριαλενάκι μου γλυκό σ'ευχαριστώ πολύ για τις καλές ευχές σου. Και σε σένα στέλνω μέσα απο την καρδιά μου ευχές για ότι καλύτερο.
Σε φιλώ πολύ.

 
At 5:25 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Σιγά βρε μαϊμούνι, καταξοδεύτηκες... :)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

 
At 6:06 π.μ., Blogger Epicuros said...

Να είσαι πολύχρονη κι ευτυχισμένη. 'Ο,τι επιθυμείς στην αγγαλιά σου να το βρεις. (ξέρω, δεν είναι πρωτότυπη η ευχή αλλά 6 το πρωί τι πρωτοτυπία να ξεφουρνίσω ο δόλιος;). Για φωτογραφίες δεν λές τίποτα και θα πάθω καμιά απογοήτευση και θα το έχεις βάρος...

 
At 2:12 π.μ., Blogger lemon said...

Χρόνια σου πολλά, κι αυτό που επιθυμείς πάνω απ όλα, σου εύχομαι απο την καρδιά μου να το αποκτήσεις :))

 
At 3:03 π.μ., Blogger Λύσιππος said...

Χρόνια πολλά - τα πρώτα 35 είναι δύσκολα.

 
At 9:30 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους !

Λαμπρούκο μου την άλλη φορά θα βάλω φωτογραφία με περισσότερα ποτά χιχιχι ::)) Σ'ευχαριστώ γλυκέ μου.

επίκουρε, 6 το πρωί ;; ξενυχτάμε ; ή μάλλον ξημερώνουμε ; ευχαριστώ πολύ. όσο για τις φωτογραφίες αφού ξέρεις ότι οι φωτογραφίες σου είναι οι αγαπημένες μου !

lemon ευχαριστώ πολύ πολύ και εσύ ότι επιθυμείς.

λύσιππε ευχαριστώ πολύ. Ναι τα σκασμένα είναι !!

Κια πάλι σας ευχαριστώ όλους και σας φιλώ όλους !

 
At 11:38 π.μ., Blogger alombar42 said...

Χρόνια πολλά και καθυστερημένα ;)

(εκτός αν βιάζεσαι να μεγαλώσεις δηλαδή)

Θυμίζω οτι στα γενέθλις δεν γιορτάζουμε οτι μεγαλώσαμε, αλλά οτι γεννηθήκαμε :)

 
At 11:48 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Ευχαριστώ alombar να'σαι καλά. Δεν είναι καθυστερήμενα καθόλου και όχι δεν βιάζομαι καθόλου μα καθόλου να μεγαλώσω.. ::))
Καλή σου μέρα και Καλή εβδομάδα !

 
At 2:48 μ.μ., Blogger Marialena said...

Αγαπητή Πατουσίτσα, επειδή η Κυριακή δεν είναι ακόμα μακρινό παρελθόν για κοιτάξτε εδώ κάτι που σας αφορά: surprise!

 
At 11:00 μ.μ., Blogger Νicola Beerman said...

xronia polla.AN με καλεσεις στο παρτυ θα σου φερω δωρο το βιβλιο του Οργουελ
''Η φαρμα των ζωων''...

 
At 10:31 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Eυχαριστώ Νικόλα. Μ'έριξες ! είσαι καλεσμένος! Καλή σου μέρα

 
At 10:33 π.μ., Blogger Ναταλία said...

Εγώ επίτηδες δεν λέω....
Ξέρεις μάλλον τι γιατί..

Μαιλ θα βρεις αν ψάξεις σε τούτη τη γειτονιά.....Μάκια......

 
At 10:33 π.μ., Blogger Ναταλία said...

στα μουτλάκια εννοείται, ε;!!

 
At 4:09 μ.μ., Blogger Xνούδι said...

Kαλησπέρα και χρόνια πολλά, έστω και καθυστερημένα.

Πολυχρωμη γλυκειά πατουσίτσα.

Οτι ποθεις να έρθει να σε βρει.

Σε χνουδοφιλώ. :-)

 
At 5:18 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Xνουδένια μου σ'ευχαριστώ πολύ. Σου στέλνω ένα φιλί κόλλησε το στον γύψο σου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home