Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Δευτέρα, Μαρτίου 20, 2006

Όταν φοβάμαι..

Μια ζωή όταν φοβάμαι ονειρεύομαι.. Ονειρεύομαι πολύ. Τραβάω την κουρτίνα στο σήμερα και ανοίγω αλλο παράθυρο. Αυτό του ονείρου. Κλείνω το μάτι στα αστεράκια τα βράδυα που δεν μπορώ να κοιμηθώ. Κοιτάω τον ουρανό και του χαμογελώ.. όλα αλλάζουν όψη και τα όνειρα γίνονται ζωή.. Μετά μου έρχεται ξανά μια κλωτσιά ή ένα χαστούκι, ξέρετε απο αυτά τα "ξύπνα ρε ζώον" και επανέρχομαι.Και ξανά απο την αρχή.. Και ξανά όνειρα, και ξανά χαστούκια.. και έτσι περνάει η ζωή μου. Με όνειρα και χαστούκια.. με νύχτες χρωματιστές ολόφωτες, με άρωμα νυχτολούλουδου και κούπες αρωματικό τσάϊ στο μπαλκόνι της ψυχής μου. Χαμένη ; Περίεργη ; Μπορεί.... μπορεί και απλά Εγώ..

3 Comments:

At 12:54 μ.μ., Blogger Σικελια said...

μεσα στην ενταση ειναι η ζωη σου. καλο αυτο, δεν θα βαριεσαι ποτε ;)

δεν το ειχα σκεφτει ποτε το κολπο με τα ονειρα. μεχρι στιγμης οταν φοβομουν εβλεπα εφιαλτες. θα ακολουθησω το παραδειγμα σου μου φαινεται. την επομενη φορα θα τους βαλω λευκο πανι και θα ταξιδεψω.

α! και οταν ξαναδεις χαστουκι να ερχεται, σκυψε!

την καλημερα μου :)

 
At 2:22 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλημέρες πολλές πολύχρωμες. Σκύβω σκύβω..

 
At 3:26 μ.μ., Blogger ellinida said...

Να ονειρεύεσαι για να ονειρεύεσαι , μην περιμένεις να βγουν αληθινά έτσι ώστε να χαρείς αν πραγματοποιηθούν .
Οσο για τα χαστούκια ... παράσημα είναι βρε ! :)))

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home