Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τετάρτη, Μαρτίου 22, 2006

Αρρωστούλα..

Απο χθές υποφέρω απο κρίση γαστρεντερίτιδας. Το αφεντικό μου δεν δείχνει να συγκινείται γιαυτό και είμαι στο γραφείο (!!). Μεταξύ λογιστών, λογαριασμών και εκατοντάδων πραγμάτων που πρέπει να οργανωθούν μέχρι τις 6 που θα έρθει το αφεντικό (κανονικά βέβαια, εγω σχολάω στις 5 αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να έχω φύγει πριν τις 7 το νωρίτερο) είπα να γράψω τον πόνο μου... Πρώτον, δεν είναι δίκαιο να αρρωσταίνει κάποιος την πρώτη ημέρα της Άνοιξης (και να παραμένει άρρωστος και την δεύτερη) !! Δεύτερον, εν'όψει των επερχομένων γενεθλίων μου η διάθεσή μου έχει αρχίσει να παίρνει δρόμο (η κρίση των 35 ;;). Τρίτον, η γαστρεντερίτιδα με έπιασε τώρα που κάνω δίαιτα !! (αδικία ;) δεν μπορούσε λίγο πριν ή λίγο μετά ; έπρεπε να αναγκαστώ τώρα να την σταματήσω ; Τέταρτον, επειδή γενικά είμαι πολύ ανάποδος άνθρωπος εχθές μου είπε ο γιατρός να πίνω ζεστά και να φάω ελαφριά και εγώ καταβρόχθισα 2 κομμάτια εκμέκ καταϊφι (αφού είχα σταματήσει και την δίαιτα αναγκαστικά είπα να το γιορτάσω) και μου κατέστρεψαν το στομάχι και Πέμπτο και τελευταίο μου έφεραν το καινούργιο pc και πρέπει να περιμένω μέχρι την άλλη Παρασκευή για να το εγκαταστήσουν !! Γμωτο !! Για όλα μαζί και για καθένα ξεχωριστά..
Καλημέρες σε όλους ! Ελπίζω οι μέρες σας να είναι λίγο καλύτερες απο την δική μου (και καθ'ό,τι αφορά το θέμα της αρρώστιας πολύ πολύ καλύτερες ! φεγγαροπλοιοχνουδάκι αν πονάς σου κάνω συμπαράσταση..)

2 Comments:

At 8:27 μ.μ., Blogger Epicuros said...

Με βάζεις σε σκέψεις... Αφεντικό κάποιων κι εγώ αλλά γιατί μου φαίνεται ότι μάλλον εκείνοι/ες είναι αφεντικά μου;

Δόκίμασες απ' αυτά τα φάρμακα με υδροξείδια του Al και Mg; Περαστικά να είναι.

 
At 10:14 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Καλημέρα επίκουρε ! μήπως ψάχνεις για υπαλλήλους ; κάνω όλες τις δουλειές !!!
Ευχαριστώ για τα φάρμακα αλλά επιτέλους πρώτη μέρα είμαι καλά σήμερα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home