Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Παρασκευή, Απριλίου 07, 2006

Καλό Σαββατοκύριακο

Και επειδή είδα ότι σας άρεσαν τα γλυκάκια ...



Και επειδή είμαι πολύυυ καλό παιδί...

Και επειδή μου αρέσουν πολύ αυτές οι φωτογραφίες και θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας..

Και επειδή ακολουθεί σ/κ είμαι large σας βάζω και άλλες λίγες..


Βεβαίως δεν παραλείπω να πω ότι είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένη για την αρπαγή του αγαπητού, αξιότιμου, Υπερνομάρχη Λαμπρούκου (άσχετο με το ποστ και να δω τώρα πως θα το κολλήσω...) και ότι το σ/κ θα κάνω απεργία πείνας να μας τον ξαναδώσουν πίσω γιαυτό οι φωτογραφίες αυτές με τα σοκολατάκια και τα παγωτά εμένα μου περνούν παγερά αδιάφορες ... (το κόλλησα αμ πως !)..

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας !

8 Comments:

At 6:22 μ.μ., Blogger Marialena said...

Τυχερέ Λαμπρούκο, τυχερέεεε! Με τέτοια θαυμάστρια βρε, ποιός στη χάρη σου κ. υποψήφιε Νομάρχα! Άλλοι τρώνε το γλυκάκι και άλλοι γλυκαίνονται... ;-} (χι,χι,χι) Μ.

 
At 11:41 μ.μ., Blogger Νicola Beerman said...

μου θυμισατε τα μπακλαβαδακια (Γιαννιωτικα)που'χω στο ψυγειο και παω να τα τσακισω...

 
At 12:48 π.μ., Blogger Xνούδι said...

πατουσάκι μου, βρήκα σήμερα μια φωτο απίθανη, που πιστευω ότι ταιριάζει πάρα πολύ στο μπλογκ σου. Δεν έχεις όμως μειλ....
Αν θες, στείλε μου εσύ και θα σου την στείλω μετά.

Σε φιλώ γλυκά και καλό σκ

 
At 2:36 π.μ., Blogger Just like that!! said...

Καλα τα γλυκακια αλλα πονανε τα δοντακια!!!
Οι φωτογραφιες ειναι πολυ ωραιες!!
Καλη σου μερα!!!

 
At 8:53 π.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Με τέτοια γλυκά ερχομαι πίσω. Κρατήστε μου και μένα ρεεεεεεεε!

(Γκρρρ, τα φάγατε όλα παλιομουλάρες!)

 
At 9:45 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλημέρα σε όλους και Καλή εβδομάδα.

Μαριαλενάκι μου τι να κάνω του έχω αδυναμία !

Nicola φτου σου βρε ! εμείς μόνο να βλέπουμε έτσι ??

χνουδένια μου σ-ευχαριστώ γλυκιά μου θα σου στείλω mail

eros να΄σαι καλά !

Αγαπητέ και αξιότιμε κύριε υπερνομάρχα μου σε έφερα πίσω ?
Έλα και με τα χεράκια μου θα σου φτιάξω άλλα.. όλα για τον Λαμπρούκο !!!!!

 
At 3:21 μ.μ., Blogger ellinida said...

Ωχ καλά που μου το θύμισες . Εχω κάτι γλυκά από το Σαββατοκύριακο (μου τα φέρανε) ... να τα δώσω στα σκυλιά για να μην τα φάω εγώ !
Μην δίνεις γλυκά στον Λαμπρούκο , δεν έχει δόντια για να φάει ... :)))

 
At 4:32 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

ellinida όχι τα γλυκά στα σκυλιά εδώ εδώ !!!
Μπορεί να μην έχει δόντια να φάει αλλά θα τα γλύψει ...::))
Kαλησπέρα φιλιά.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home