Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τρίτη, Απριλίου 18, 2006

Bad Bad day !

Σήμερα έκλαιγα όλο το πρωί - μεσημέρι. Αυτό αποτελεί μεγάλη εξαίρεση για μένα διότι : α) δεν κλαίω ποτέ πρωί - μεσημέρι - απόγευμα (μην ρωτήσετε γιατί είναι απλό είμαι πολύ απασχολημένη για να κλάψω, β) δεν κλαίω μπροστά σε συναδέλφους, αφεντικά, γνωστούς, courier που ήρθαν να πάρουν χαρτιά, το παιδί της απέναντι πιτσαρίας κ.λ.π. κ.λ.π. (όχι για λόγους prestige απλά δεν είναι κάτι που θα με βοηθήσει)
Ευτυχώς τώρα αρχίζω να αισθάνομαι καλύτερα. Αποφάσισα δηλαδή να αισθανθώ καλύτερα ! Και άμα το αποφάσισα τέλος ! (αυτό θα πει αποφασιστικός άνθρωπος !!)
Λοιπόν, τέρμα τα κλάματα - με τα οποία περεμπιπτόντως δεν κερδίζεις και τίποτα - και βουρ στον πατσά !! Τα προβλήματα αντιμετωπίζονται. ΟΛΑ.. Και ευτυχώς για μένα (Μις Αισιοδοξία 1971 - 2006) δεν έχει περάσει μια μέρα απο την ζωή μου που να μην το πιστεύω. Παλεύω για όλα, γι'αυτό δεν μου πάει αυτό το υφάκι της κλαίουσας, τα προβλήματα είναι για να αντιμετωπίζονται. Όταν το βάζεις στα πόδια μόνο κακό μπορείς να κάνεις και να πάθεις...
Τώρα εγώ αυτά τα λέω σε σας για να τ'ακούω εγώ ???
Καλησπέρες σε όλους !!
όχι μελαγχολικές, όχι με κλάμματα. Με δύναμη και ψυχή !!

7 Comments:

At 7:20 π.μ., Blogger Epicuros said...

Πολύ καλά το σκέφτηκες... Ελπίζω να σε δούμε στο βλογοπάρτυ σήμερα...

 
At 9:23 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλημέρα επίκουρε, ελπίζω και εγώ !

 
At 11:05 π.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

1) Τελικά γιατί έκλαιγες?
2) Είμαι το παιδί που έφερε την πίτσα με αντσούγιες, είσαι αυτή που μου άνοιξε κλαμμένη με το baby doll?

 
At 11:53 π.μ., Blogger Marialena said...

Καλημέρα όμορφα δακρυσμένα μάτια, εντάξει με τα δάκρυα τώρα, ξαναβγήκε ο ήλιος στη καρδούλα σου?
Μη ξεχνάς σήμερα έχουμε το Πάρτυ...

 
At 1:22 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Λαμπρούκο πολλά προβλήματα κακή διάθεση.
Αν εννοείς μια ψηλή ξανθιά θεογκόμενα με κόκκινο baby doll ψηλά τακούνια και κόκκινα όμορφα μπιρμπιλωτά αμυγδαλωτά μάτια ΝΑΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ !!!

Μαριαλένα μου Καλημέρα γλυκιά μου ναι προσπαθεί να ξαναβγεί !
Πολύ πιθανόν να μην έρθω στο πάρτυ (και μάλλον το πιο πιθανόν είναι) λόγω δουλειάς. Θα δούμε.
Σας φιλώ πολύ και τους δυο !!!

 
At 4:30 μ.μ., Blogger NinaC said...

ΑΑΑ! Όχι και δεν θα έρθεις στο πάρτυ! Θα κάνεις την άρρωστη για την δουλειά και θα έρθεις!!!!!!

 
At 4:34 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Θα σκάσω αν δεν έρθωωωωωωω !!!
Καλησπέρα composition doll

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home