Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Πέμπτη, Μαΐου 04, 2006

Κάποιος μου είπε..



Κάποιος μου είπε πως είναι το σπίτι του τρελλού...
Εγώ κάθε φορά που περνάω απ'έξω στέκομαι και το κοιτώ. Με κάνει να σκέφτομαι πόσο θα ήθελα να είμαι αυτό που οι άλλοι ονομάζουν "τρελλή"... Μου φέρνει στο μυαλό εικόνες με ήλιο και χαμόγελο. Εκεί μέσα νομίζω πως ποτέ δεν βρέχει. Πως οι αστραπές δεν φτάνουν μέχρι εδώ.. Πως όποιος "ζωγράφισε" αυτό το σπίτι έχει μόνο όμορφα όνειρα και ήλιο στην καρδιά..
Κι'αυτή η φωτογραφία είναι τραβηγμένη απο το κινητό.. αρχίζω και βρίσκω την σύνδεση της ψυχής με το pc. Δεν χρειάζεται καλώδιο τελικά.. bluetooth χρειάζεται..
Καλημέρα !

21 Comments:

At 12:46 μ.μ., Blogger Marina said...

Το σπίτι του "τρελλού" μπορεί να είναι ένα σπίτι που πάει κόντρα στα σπίτια του χωριού, του συμβατού, του καθως πρέπει. Γενικά ο διαφορετικός στιγματίζεται με τον όρο "τρελλος", "κουζουλός" κλπ..
Σίγουρα όμως ο διαφορετικός ίσως να βλέπει και διαφορετικά τη ζωή, με πιό πολύ χρώμα, με χαρά, να μην τον νοιάζει να αρέσει, έτσι κι αλλιώς τη ρετσινιά την πήρε, ας είναι τουλάχιστον ο εαυτός του.
Και στα δικά σου λοιπόν.

 
At 12:51 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Ανοίξτε τα τρελλλάδικα, να βγει ο κόσμος έξω, να δούμε αν είναι πιο τρελλοί, οι μέσα από τους έξω (τάδε έφη Ρίτα)

 
At 12:55 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Mαρινάκι μου αυτό εννοούσα.. Διαφορετική θα ήθελα να είμαι..να μην με νοιάζει γενικά, μια ζωή με πολύ χρώμα, με χαρά.
Καλημέρα !

 
At 12:59 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Καλημέρα Λαμπρούκο μου τα σέβη μου..

 
At 2:48 μ.μ., Blogger An-Lu said...

χρώμα-τρέλα-και-κορδέλα! Τι άλλο να ζητήσει κανείς?!

 
At 3:07 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Καλησπέρα anlu τίποτα μόνο αυτά..

 
At 10:39 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Και το βλέπεις και στους ανθρώπους αυτό...
Λίγο ξεχωρίζει κάποιος, θες για την τρέλλα του, για το χιούμορ του, για το "χρώμα" που μπορεί να δώσει γύρω του....και κάποιες φορές βγαίνει το όνομα...άλλες το μάτι.....

Τελευταία πάντα η ψυχή.....

Χωρίς καν να ρωτήσουν γιατί...

 
At 9:52 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλημέρα Ναταλάκι !.

 
At 11:36 π.μ., Blogger Ναταλία said...

Καλημέρα γλυκιά μου....

Αν δεν έχεις δύναμη να κάνεις την επιλογή, σημαίνει πως ίσως δεν είναι η στιγμή της επιλογής.

Αφήνεσαι κι όπου πάει....

 
At 11:38 π.μ., Blogger Ναταλία said...

Εξάλλου, δεν πρέπει να είμαστε πάντα Δυνατοί απέναντι στη ζωή....

 
At 1:40 μ.μ., Blogger paragrafos said...

Πατουσίτσα μου, γλυκια μου, αγαπημένη μου Πατουσιτσα,
δεν μπορείς να φανταστείς με πόση τρυφερότητα προφέρω το όνομά σου!

Όσο για το σπιτάκι με τα χρώματα, είναι τέλειο!

(Είναι δύσκολο να μάθω να βγάζω κι εγώ φωτογραφίες απο το κινητό;)

ΣΕ φιλώ

Με απέραντη αγάπη

Παράγραφος

 
At 2:41 μ.μ., Blogger Epicuros said...

Πολλούς μεγάλους που σήμερα λατρεύει η παγκόσμια κοινότητα τους είπαν τρελλούς. Κάποιους ακόμη τους σκότωσαν. Είναι όλα τόσο χωροχρονοσχετικά!

 
At 10:13 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Nαταλάκι σ'ευχαριστώ γλυκιά μου.. πολύ... Μάκια

Παραγραφούλα μου είναι πολύ πολύ εύκολο. Θα σου μάθω αν θέλεις. Χάρηκα που έμαθα πως η εβδομάδα σας πήγε καλά. Σε φιλώ κι εγώ πολύ.

Επίκουρε έχεις πολυ δίκιο.. Σε φιλώ.

 
At 12:04 π.μ., Blogger maika said...

..και σίγουρα ο κήπος του θα είναι γεμάτος αγριολούλουδα,αυτά που φυτρώνουν απο μόνα τους,όπου θέλουν κι όποτε θέλουν..χωρίς την έγκριση... κανενός!!

φιλικά

 
At 3:25 μ.μ., Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Τι όμορφο σπίτι!
Τι όμορφη φώτο!
Τι όμορφο ποστ!
Με γέμισες χρώματα!
Καλησπέρα! :)

 
At 2:39 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Maika ναι ! σαν να το βλέπεις δεν είναι ??

2 shots of happy, 1 shot of sad καλωσόρισες
να 'σαι καλά.

 
At 8:23 μ.μ., Blogger nimbus said...

πάντα τρομάζει το διαφορετικό...
δυστηχώς...

 
At 9:44 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Nαι nimbus δυστυχώς.. Πανέμορφο πάντως..

 
At 11:25 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το αποτυπωματάκι σου πήγε κατευθείαν στην επιφάνεια εργασίας μου, πολύ όμορφο. Το σπίτι μου είναι σαν αυτό, x10. Είμαι θεότρελος;

 
At 11:45 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Είσαι μια χαρά καλέ μου black pearl. Αυτοί που τον είπαν τρελλό δεν είναι καλά ! Σε φιλώ.

 
At 9:09 μ.μ., Blogger maika said...

..καλή η δοσολογία...

σ΄ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home