Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Δευτέρα, Μαΐου 08, 2006

Καμιά φορά..

Καμιά φορά λέω να φύγω.. λέω να παω κάπου μακρυά.. Και μετά σκέφτομαι πως δεν γίνεται. Πως εγώ δεν είμαι απο τους ανθρώπους που θα μπορούσαν να το κάνουν και πως ακόμη και να ήμουν υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που εξαρτώνται απο μένα.. Που περιμένουν αγάπη, λέξεις, χάδια, υλικά και ψυχικά αγαθά.. και μου θυμώνω που το σκέφτηκα.

Καμιά φορά λέω ν'αλλάξω.. να γίνω ένας άλλος άνθρωπος. Που δεν πονάει, δεν πληγώνεται και κυρίως δεν πληγώνει. (Να'ξερες πόσες τύψεις κουβαλάω).. μα τώρα πια μάλλον είναι αργά.. και μου θυμώνω που το σκέφτομαι.

Καμιά φορά σκέφτομαι πόσο αλλιώτικη θα μπορούσε να ήταν η ζωή μου αν είχα πει ναι αντί για όχι.. Αν είχα κάνει αυτό που ήθελα αντί γι'αυτό που έπρεπε. Αν ήσουν εδώ..
Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο λένε.. η δικιά μου η παλιά αγάπη πήγε στην κόλαση.. (Να'ξερες πόσες τύψεις κουβαλάω)..

3 Comments:

At 9:14 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Τα μεγάλα πνεύματα κουτουλάνε λέω....

Τελευταία έχει κολλήσει ο στίχος....

"Καμιά φορά....λέω να αλλάξω ουρανό, μα δεν υπάρχουν δρόμοι....."

Θα πω μόνο αυτό ...γιατί αν ξεκινήσω, θα τελειώσω με σεντόνι.....και δεν θέλω...

 
At 11:14 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός said...

Αυτό που μπορώ να σου πω και να σου αφιερώσω είναι εδώ ...

http://iolithikos.blogspot.com/

πολύ καλό το blog σου
θα έρχομε συχνά

 
At 9:39 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Φιλενάδα καλημέρα. Ναι κουτουλάνε..
Τα σεντονάκια σου ευπρόσδεκτα αλλά να φέρεις και τα μανταλάκια σου μαζί. Φιλιά.

Iolithike καλημέρα. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την αφιέρωση. Ελπίζω πως θα σου πω την γνώμη μου σύντομα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home