Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

Σημείωμα..

Έπλυνα και απλωσα τα κοντομανια μπλουζακια. Γεματα με νερό στις ινες τους τα αφησα εκει να κρεμονται, να στεγνωσουν μια και η άνοιξη έχει υγρασία. Μπλουζακια με εντονα χρώματα, φωτεινα, ακριβά όπως θελω και προσπαθω να ορίσω την επιγεια πορεια μου. Η εναέρια ειναι απλά μια τρελλη γοητεία. Εχεις κανει πιρουέτες στον ουρανο; Οχι; Το ξερω. Μπορεις όμως να φανταστεις τον εαυτό σου να τις κάνει; Αυτο δεν το ξερω και ίσως να ηθελα να το μαθω. Αλλά στα προσωπικα εαν δεν σου ανοίξουν την πόρτα δεν μπαίνεις. Ισως να την χτυπήσεις και να φύγεις.
Λέω πολλά, ξερω επίσης πολλά αλλά ζω με λίγα. Για να ονειρευομαι τα πολλά. Απο τους ελάχιστους που μπορουν να μου τα δώσουν. Απλόχερα.

Καληνύχτα

5 Comments:

At 9:34 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Όποτε θες chananaki μου !
Φιλιά τέλος !... αντε καλά... Ματς

 
At 6:55 μ.μ., Blogger NetKerveros said...

Πάλι με προλάβανε!!! Ουφ, πάω να βάλω κανά πλυντήριο μόνος. Φιλιά και πάντα γεμάτη χρώμα η ζωή σου!

 
At 8:35 μ.μ., Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο said...

Εσύ καλά τα έπλυνες, αυτός ο ρημάδης ο Μάης θα στρώσει ποτέ; Μας έχει πήξει στη ψύχρα και τη βροχή γμτ.
Τέλειωσε. Αύριο βγάζω το καλσόν, αει σιχτίρ πια.
Καλά έκανες και τα έπλυνες. Πρόσκληση στο καλοκαίρι είναι :)

 
At 7:37 π.μ., Blogger ηω-λιθικός said...

Καλημέρα ήρθα και άφησα την πατουσίτσα μου :-)

 
At 9:52 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kερβερούλη μου φέρτα να στα πλύνω. Σε φιλώ πολύ και σ'ευχαριστώ.:))

dora ακόμη καλσόν ? Βγάλτο αμέσως !! πως θα καταλάβεις ότι έρχεται το καλοκαίρι ? Καλημέρα :)))

Καλημέρα iolithike. Σου στέλνω ένα χαμόγελο να πάει καλά η μέρα σου..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home