Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τρίτη, Μαΐου 09, 2006

Συγγνώμη..

Σου χρωστάω μετά απο χρόνια μια συγγνώμη.
Για όσα έκανες και εγώ ούτε καν προσπάθησα.
Για όσα πρόσφερες απλόχερα και εγώ τα πήρα χωρίς να σκεφτώ.
Για όλα τα ψέματα που αναγκάστηκα να πω.
Για όλες τις δικαιολογίες που μου έδινες.
Για όλη σου την προσπάθεια.
Για την αγάπη που με τόση ανιδιοτέλεια μου πρόσφερες.
Γιατί σε έκανα να κλάψεις.
Γιατί σε πίκρανα πολύ.
Γιατί σε αδίκησα πολλές φορές.
Γιατί σε ταλαιπώρησα πάρα πολύ.
Γιατί ποτέ δεν σου έδωσα κάτι παραπάνω.
Γιατί ποτέ δεν ήμουν εκεί όταν με χρειαζόσουν.

Και θέλω να σου πω πως Σ'ευχαριστώ.
Γιατί μ'αγάπησες αληθινά.
Γιατί είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος.
Για τις αγκαλιές που ήταν πάντα εκεί όταν τις χρειαζόμουν.
Γιατί έκανες απίστευτη υπομονή μαζί μου.
Γιατί πάντα στόχος σου ήταν να αισθάνομαι εγώ καλά και προτεραιότητά σου εγώ και μόνον εγώ.
Γιατί μου έδωσες καλά πράγματα.
Γιατί μου έμαθες πως η αγάπη και η αξιοπρέπεια πάνε μαζί.

Και επειδή ο κατάλογος είναι ατελείωτος και επειδή αν δεν τα έλεγα δεν θα ησύχαζα για άλλη μια φορά
Συγγνώμη, ευχαριστώ και λυπάμαι...
Καλή σου μέρα όπου και να'σαι. Καλή ζωή.

7 Comments:

At 1:20 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος said...

Δε βαριέσαι πατουσίτσα μου. δε κρατάω κακίες εγώ. περασμένα ξεχασμένα. τι να κάνω που μένω αξέχαστος ο υπέροχος ο πίθηκος!

 
At 1:37 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Τρελλό μου καταπληκτικό πιθήκι. Τι μεγαλόκαρδος, τι ποιότητα ανθρώπου !!.
Πως καταφέρνεις πάντα και μου φτιάχνεις το κέφι ?? Μάτς !

 
At 2:59 μ.μ., Blogger NetKerveros said...

Δηλαδή εγώ τίποτα; Όλα ο πίθηκος τα παίρνει; Και τα συγνώμη και τα ευχαριστώ;

 
At 3:06 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Κερβερούλη μου ότι θες ! ή τα συγγνώμη ή τα ευχαριστώ δικά σου !!
Μάτς και σε σένα !

 
At 9:12 μ.μ., Blogger ηω-λιθικός said...

ποιος θα το παρει το "μωρό? ...
:)

 
At 10:06 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Καλημέρα iolithike δεν ξέρω ακόμη.

chananaki καλημέρα Χαμογελάω !! Μάτς

 
At 11:27 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

...αν λάμβανα αυτή τη συγγνώμη και εγώ κάποτε απο ένα συγκεκριμένο πρόσωπο θα ήταν ο λόγος που πιστεύω θα είχα βρει τη γυναίκα της ζωής μου. Αλλά δυστυχώς, αυτό δεν έγινε, τουλάχιστον όταν έπρεπε.

Πάντως ποτέ δεν είναι αργά. Μπράβο. Αρκεί να το γνωρίζει αυτός για τον οποίο το λες.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home