Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Πέμπτη, Ιουλίου 20, 2006

Αναδημοσίευση...

Καμιά φορά η ψυχή φεύγει. Πάει ταξίδια μακρινά. Και γελάει.. γελάει με γέλιο παιδικό κρυστάλλινο..αληθινό.
Και γίνεσαι μικρό παιδί ξανά.
Σαν τότε..
Η μάνα μου με μεγάλωσε με παραμύθια.. Με έμαθε να διαβάζω πριν ακόμα πάω σχολείο. Διάβασα το πρώτο μου παραμύθι στα 6 μου χρόνια. Από κει και πέρα βουτήχτηκα σε μαγεμένες θάλασσες, ανακάλυψα πολύχρωμα μυστικά, έγινα η πεντάμορφη, με φίλησε ο πρίγκηπας του παραμυθιού, ανακάλυψα το ελιξίριο της μαγεμένης αιώνιας ευτυχισμένης ζωής και έπινα κάθε μέρα από λίγο. Κάθε μέρα ήμουν και διαφορετική πριγκήπισσα. Κάθε μέρα ο ουρανός μου είχε και άλλο παραμύθι. Το χρώμα μου ήταν το γαλάζιο. Σαν τη φούστα της αποκριάτικης στολής μου. Εκείνης με τα κεντημένα διάσπαρτα αστεράκια που την φόραγα σχεδόν όλο τον χρόνο.. Αρνιόμουν με τόσο πείσμα να την βγάλω και τσίριζα κάθε φορά που την ακουμπούσαν.. Μόνη εξαίρεση το καπέλλο. Μεγάλο βελούδινο με αστεράκια κολλημένα πάνω.. Αυτό το φορούσα μόνο τις απόκριες.. όλα είχαν το νόημά τους. Και τα μικρά και τα μεγάλα. Γέμιζε η ψυχή μου με νεράιδες και ξωτικά κι όταν βαριόμουνα έριχνα και μια βόλτα στο μαγεμένο δάσος.. Χανόμουν και ρωτούσα τους κούνελους πληροφορίες, έφτανα σε κήπους παραδεισένιους και έπινα νερό από ποταμάκια με γλυκό νερό.. Ξέχνουσα ποια είμαι.. Τα παραμύθια μου δεν είχαν κακές μάγισσες. Αυτές τις έδιωχνα από την αρχή… ότι κακό και μαύρο το εξαφάνιζα μέχρι να πεις κύμινο !
Μετά η φυγή του πατέρα …το σχολείο....οι πρώτοι έλεγχοι. Λόλα, να ένα μήλο. Οι πρώτοι βαθμοί..10 με τόνο. Το χαρτζιλικάκι που γινόταν στα διαλλείματα κουλούρι ή μπομπονέλλα με γεύση φράουλα. Η δασκάλα κακιά μάγισσα, η μόνη που δεν μπόρεσα να διώξω, με το χέρι μόνιμα σηκωμένο πάνω από το κεφάλι μας.. Όνειρα πολλά για το τι θα γινόμαστε όταν μεγαλώναμε.. Αν με ρωτούσε κάποιος τώρα θα του έλεγα «άνθρωπος», άνθρωπος θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω… Ξυλομπογιές σε όλα τα χρώματα.. Χαρτιά γεμάτα ζωγραφιές πεταμένα από δω κι από κει.. Ζωγράφιζα ζωή.. ήλιο κίτρινο. Φεγγάρι με χαμόγελο και μάτια…. μπλέ φωτεινό η θάλασσα και πάντα ένα καραβάκι άσπρο, κίτρινο, κόκκινο, ανάλογα με το χρώμα του και το πανί... να με πάρει μακρυά.. να ρίξει άγκυρα στην παραμυθοχώρα..
Ποθούσα το ανέφικτο από μικρή, ονειρευόμουν και νόμιζα πως άγγιζα την ευτυχία..
Τελικά δεν μεγάλωσα ποτέ..


Το ποστ αυτό αναδημοσιεύεται..

8 Comments:

At 8:30 μ.μ., Blogger Clowd said...

Και πολύ καλά κάνει που αναδημοσιεύται γιατί με ταξίδεψε, με έκανε να χαμογελάσω, να θυμηθώ κι εγώ τα όμορφα παιδικά μου χρόνια, να θυμηθώ τον χαμό του αδερφού μου, τα όνειρά μου για τη ζωή.
Το ίδιο κοινό όνειρο έχουμε τώρα...Να γίνουμε άνθρωποι
Ανθρωπος= άνω θρόσκω= κοιτώ ψηλά!!!
Αυτό θέλω κι εγώ να κάνω, κάθε που τσακίζομαι να κοιτώ ψηλά και να προχωρώ!
Χαίρομαι που σε συνάντησα πατουσίτσα.
Να είσαι καλά
Καλό βράδυ!

 
At 8:56 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Κι εγω χάρηκα. Να είσαι καλά
Καλή σου νύχτα

 
At 11:53 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Καλώς όρισες αστεράκι!

 
At 9:30 π.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Kαλώς σε βρήκα φιλενάδα. Μάκια

 
At 9:45 π.μ., Blogger paragrafos said...

Πατουσίτσα μου,

καλημέρα με ένα φιλί

σ΄ αγαπώ

Παράγραφος

 
At 6:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ όμορφο κείμενο...ζωντανές εικόνες!Όλοι λίγο πολύ κάτι παρόμοιο έχουμε βιώσει.Να'σαι καλά με όνειρα φορτωμένη!!

 
At 11:29 π.μ., Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο said...

Καλώς ήρθες ξανά :))

 
At 3:46 μ.μ., Blogger Gwgw said...

Πολύ όμορφο κείμενο...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home