Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

Mπαλάκι..

Το μπαλάκι προσγείωσε στο κεφάλι μου η αγαπημένη Ιφιγένεια, λοιπόν :

1. Δεν έχω ωράριο στην δουλειά μου πράγμα που με εκνευρίζει πολύ (μα πολύ) και μου απαγορεύει να κάνω πρόγραμμα (γαμώτο).

2. Όταν αγαπάω κάποιον μου αρέσει να του το δείχνω με όλους τους τρόπους. Αγκαλιάζω πολύ, χαιδεύω πολύ και δυστυχώς μιλάω ακόμη πιο πολύ.

3. Όταν με αγαπάνε μου αρέσει να μου το δείχνουν και να μου το λένε.

4. Μου αρέσει πολύ η μουσική και προσπαθώ να ακούω συνέχεια. Με ταξιδεύει..

5. Αν αισθανθώ περίεργα κάνω ένα kit kat και αρχίζω να ονειρεύομαι. Με τα μάτια ανοιχτά. Βρίσκομαι αλλού, ακούω άλλα πράγματα, βλέπω ότι θέλω εγώ. Είναι ο τρόπος μου να μην τρελλαίνομαι. (δουλεύει δοκιμάστε το).

Αnd the ball goes to .......

1. Αγγελόσκονη
2. despoina
3. Τρίτωνα
4. Μικρή Ολλανδέζα
5. Tolisbak

Με τις υγείες σας..

Φιλιάααααααααα

3 Comments:

At 2:12 μ.μ., Blogger An-Lu said...

To 5 είναι μεγάλο φάρμακο....πολύ μεγάλο!
φιλούνια πατουσάκι ;-)

 
At 2:15 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα said...

Γοργονίτσα μου καλή
σε φιλώ πολύ πολύ κι εγω. Ειναι ??

 
At 9:42 μ.μ., Blogger Theo said...

akrivws etsi :)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home