Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007

Πήραμε τη ζωή μας λάθος κι αλλάξαμε ζωή..

Ξυπνάς ένα πρωί και αρχίζεις να αναρωτιέσαι τι έγινε .... Που πήγαν οι στόχοι σου, τα όνειρά σου, αυτά που είχες σκεφτεί ότι θέλεις να κάνεις...
Ξυπνάς ένα πρωί και είσαι 36 χρονών.. Και αναρωτιέσαι τι πήγε στραβά... Πως έφτασες σ'αυτή την ηλικία χωρίς να έχεις πραγματοποιήσει ούτε ένα όνειρο, ούτε ένα στόχο απο αυτούς που είχες βάλει.. Πως έβαλες τα όνειρά σου στην άκρη.. και το κυριότερο.. γιατί ?
Λάθος επιλογές ?? Πές το όπως θέλεις, βρες όποια δικαιολογία θέλεις να το ανακαλύψεις αλλά και να το καλύψεις.
Βρες ένα τρόπο να σταματήσεις να σκέφτεσαι πως εσύ άλλα ήθελες, άλλα ονειρευόσουν απο τότε που ήσουν κοριτσάκι, σε εκείνο τον κήπο με τις τριανταφυλλιές. Βρες ένα τρόπο να σταματήσεις να σκέφτεσαι για να μπορείς να λειτουργείς.
Κι αν πήραμε τη ζωή μας λάθος τι έγινε ? Κι αν είναι αργά να την αλλάξουμε τι έγινε ?
Στο κάτω κάτω δεν είναι και τόσο κακή η σημερινή. Μπορεί να μην μοιάζει με αυτήν που ονειρεύτηκες μα έχεις περιθώρια να την αλλάξεις λίγο ακόμη. Παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του που λέει και η παροιμία ? Ακόμη κι αυτό..
Πήραμε τη ζωή μας λάθος ...

3 Comments:

At 3:21 μ.μ., Blogger Ναταλία said...

Κι όμως αν κάτσεις να κοιτάξεις αυτή τη "λάθος" ζωή δεν ξέρεις πόσα όμορφα θα δεις.....!

 
At 4:12 μ.μ., Blogger Agorafoviagr said...

Οι απολογισμοί φίλη μου έχουν 2 είδη. Τους θετικούς και τους αρνητικούς. Λόγω της κατάθλιψης που με δυσκολεύει έχω την τάση (κοντά είμαστε ηλικιακά 33 είμαι εγώ) να κάνω αρνητικούς. Όμως ας κάνουμε και θετικούς. Ας μάθουμε να ελπίζουμε, και να λέμε "ποτέ δεν είναι αργά". Ξέρεις στη ζωή μου έχω μάθει ποτέ να μην λέω ποτέ. Όμως μια μόνον εξαίρεση κάνω σε αυτό, στο ότι "ποτέ δεν είναι αργά". Και αν κάναμε λάθη φίλη μου, άνθρωποι είμαστε. Διδάσκουν τα λάθη, αρκεί να το καταλάβουμε και να το δεχτούμε το λάθος.
Με αγάπη
Agorafoviagr

 
At 4:05 μ.μ., Blogger salvador said...

πολυ λάθος ολα αυτα που λες
περαστικος ειμαι ,
το google μ'εστειλε απο λάθος
κρατάς παθητικη στάση ειναι κακο
που ευκολα καταντάει εθισμος
και δυσκολα φευγεις
Ητανε Μαρτιος..
ευχομαι να σου πέρασε.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home