Δυο φορές εγώ είναι πολύ..

OΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΝ Μ'ΑΝΤΕΧΩ

Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

Mια μέρα όλο ήλιο


Μια μέρα όλο ήλιο σήμερα..

Μέρα που σε κάνει να ονειρεύεσαι..

Να σκέφτεσαι κλεισμένος μέσα στους τοίχους του γραφείου ένα τραπεζάκι σε παραλία, ουζομεζέ, καλή παρέα, μουσική, και ξαφνικά να εξαφανίζονται οι τοίχοι και να είσαι εκεί.

Να κρυώνεις και να σου ρίχνουν το μπουφάν επάνω σου, να νιώθεις τη γεύση του ούζου στο στόμα σου, να ακούς τη θάλασσα..

Μια μέρα όλο ήλιο που εξαφάνισε τους τοίχους του γραφείου μου έστω για λίγο.. μου φτάνει..

όμορφη μέρα να έχετε όλοι..

3 Comments:

At 1:12 μ.μ., Blogger Ιφιγενεια said...

:)
Μα τι καλοκαιριάτικη διάθεση είναι αυτή;

Όντως ο καιρός μας άρχισε να καλοκαιριάζει σίγα σιγά...

Καλήμέρα και σε σένα πατουσίτσα μου;)

 
At 9:25 π.μ., Blogger Epicuros said...

Χαίρομαι που χρησιμοποίησες μιά από τις φωτογραφίες μου στο ποστ σου. Μάλλον σημαίνει ότι σου άρεσε...

 
At 1:08 μ.μ., Blogger dorian gray said...

ειναι σκέψεις που εκανα μολις... καλημερα;)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home